اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش تعامل بین دانشگاه پیام‌نور زنجان با جهاد دانشگاهی

خبرگزاری فارس: در نشست مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و مسئولان جهاد دانشگاهی مقرر شد، تعامل بین این دو دانشگاه افزایش یابد.

افزایش تعامل بین دانشگاه پیام‌نور زنجان با جهاد دانشگاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نشست مشترک دانشگاه پیام‌نور و جهاد دانشگاهی استان زنجان با حضور سید محمد موسوی، سید سعید صفوی معاون و اصغر حاج علی اکبری مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و همچنین مهدی عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان ظهر امروز در ستاد دانشگاه پیام‌نور استان برگزار شد.
در این نشست طرفین به منظور تعمیق، توسعه و ارتقا همکاری‌ها در زمینه‌‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بهره‌مندی از امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های مخاطب و تبادل تجربیات میان دانشگاه از اهداف برگزاری این نشست بود.
راه‌اندازی دفتر دائمی جهاد دانشگاهی در دانشگاه پیام نور، اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح مراکز و واحدها، همکاری پژوهشی و ارائه آموزش‌های مکمل سرفصل‌های آموزشی به دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی در دانشگاه و ارائه مشاوره‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های فناوری اطلاعات و بیو فناوری زیستی از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
همچنین مقرر شد دو دانشگاه به منظور تعمیق روابط در زمینه‌های ذکر شده همه امکانات و ظرفیت‌های موجود را بررسی، امکان‌سنجی و اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول