اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان خبر داد

برگزاری طرح محراب سبز در 15 پارک همدان

خبرگزاری فارس: شهردار همدان گفت: در تابستان سال جاری طرح محراب سبز(اقامه نماز جماعت در پارک‌ها) در 15 پارک و فضای سبز همدان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح محراب سبز در 15 پارک همدان

مسعود عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه متولی پارک‌ها شهرداری است، اظهار کرد: در بحث اقامه نماز جماعت در پارک‌ها چند دستگاه با یکدیگر همکاری مشترک دارند که در این راستا هزینه برپایی و برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها را شهرداری حمایت مالی می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 15 میلیون تومان در راستای اقامه نماز جماعت در پارک‌های همدان توسط شهرداری هزینه شد، عنوان کرد: در سال جاری در راستای تحقق این مهم، 20 میلیون تومان توسط شهرداری هزینه خواهد شد.

شهردار همدان بیان کرد: امکانات و تجهیزات برپایی نماز جماعت در پارک‌ها شامل موکت، وسایل صوتی و محل استقرار این امکانات توسط شهرداری تأمین می‌شود که این همکاری بر اساس هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط امر برگزاری نماز جماعت در فصل تابستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری نماز جماعت در پارک‌های همدان، خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز جلسه مشترکی با دستگاه‌های مرتبط و متولی این امر صورت داد که بر اساس این جلسه وظیفه هر دستگاهی مشخص است.

عسگریان گفت: پایه و اساس فراهم ساختن امکانات (موکت، تجهیزات، لوازم صوتی و ...) در راستای اقامه نماز جماعت در پارک‌ها در فصل تابستان، شهرداری است و هزینه اقامه نماز مبلغان و روحانیون اعزامی به همدان را نیز اوقاف و امور خیریه پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح محراب سبز (برپایی نماز جماعت در پارک‌های همدان) همراه با پاسخگویی به شبهات، سخنرانی و پرسش و پاسخ است، گفت: این برنامه در تابستان سال جاری در 15 پارک و فضای سبز همدان برگزار می‌شود.

به گفته شهردار همدان، مراکز تفریحی توریستی چون گنجنامه، بوستان ارم، آرامگاه باباطاهر، بوستان اعتمادیه، بوستان کودک، تپه حاج عنایت، باغ بهشت، باغ موزه دفاع مقدس و تپه عباس‌آباد همدان از جمله مکان‌های مورد نظر در طرح محراب سبز همدان هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول