اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کرمان:

نماز جمعه محل وفاق ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه محل وفاق ملی است و از شأن و جایگاه بالایی برخوردار است.

نماز جمعه محل وفاق ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه امام جمعه کهنوج با بیان اینکه بیش از 700 نماز جمعه در کشور داریم، اظهار داشت: تشکیلات نماز جمعه باید مدیریت کلان، برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی و در نهایت آنچه که برای رشد، ارتقا و تکامل نهاد نماز جمعه لازم است را انجام دهد.

وی افزود: آنچه که برای ما مهم است سلامت، ارتقا و حفظ این جایگاه بزرگ و رفیع ولایت برای استفاده بهتر و بیشتر مردم از نماز جمعه است.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: حفظ و ارتقای وحدت و یکپارچگی، همکاری و هم‌دلی مردم از جمله اهداف نماز جمعه است.

وی با اشاره به سوابق و فعالیت‌های حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه کهنوج خاطر نشان کرد: بهترین گزینه بومی برای این موقعیت و شرایط شهرستان کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش است.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه نماز جمعه از قداست و شأن بالایی برخوردار است، گفت: نماز جمعه محل وفاق ملی است.

وی بیان کرد: نماز جمعه حج مساکین و فقرا است و مردم باید از آن استفاده بیشتری ببرند.

قاسمی‌زاده با تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه سابق کهنوج برای ایشان در محل خدمت جدید در یکی از حوزه‌های استان اصفهان آرزوی توفیق کرد.

به گزارش فارس، این آیین با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان از جمله فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی فرماندار کرمان، عباس اطمینانی فرماندار کهنوج، ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد و ... برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول