اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مجتمع ورزشی کارگران گچساران کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی، مجتمع ورزشی کارگران گچساران کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث این مجتمع آغاز شد.

مجتمع ورزشی کارگران گچساران کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مجتمع ورزشی کارگران این شهرستان امروز و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کلنگ‌زنی شد.

فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش نیروی انسانی در توسعه کشور، اهمیت به ورزش و ساخت و توسعه فضاهای ورزشی ضرورت دارد.

سید اکبر علیزاده با اشاره به لزوم توجه به کارگران به عنوان اقشار زحمت‌کش جامعه، ایجاد فضاهای آموزشی، رفاهی و ورزشی برای کارگران را از برنامه‌های در دست اقدام در گچساران عنوان کرد.

وی با بیان توجه به ایجاد فضای ورزشی، زمین در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع ورزشی کارگران در انتهای کوی کارکنان دولت گچساران را افزون بر 20 هزار متر مربع عنوان کرد.

علیزاده اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این مجتمع را حدود هشت میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به نبود فضای ورزشی برای کارگران در گچساران، تسریع در احداث این مجتمع ورزشی را خواستار شد.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: توسعه فضاها و مراکز ورزشی از راهکارهای مهم و مؤثر برای رفاه حال اقشار مختلف مردم و در نتیجه رضایتمندی آنان است.

علیزاده توسعه عادلانه فضاهای فرهنگی و ورزشی را از الزامات توسعه پایدار دانست و بر هماهنگی دستگاه‌ها و نهادها در تعریف و اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی در گچساران تأکید کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول