اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بین‌المللی جانبازان و معلولان

دونده کرمانی مدال طلا کسب کرد

خبرگزاری فارس: پیمان نصیری دونده کرمانی در رقابت‌های بین‌المللی جانبازان و معلولان آلمان مدال طلا کسب کرد.

دونده کرمانی مدال طلا کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیمان نصیری دونده کرمانی در رقابت‌های بین‌المللی جانبازان و معلولان جهان در شهر برلین کشور آلمان موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شد.

نصیری موفق شد در این رقابت‌ها در ماده یک‌هزار و 500 متر با برتری برابر حریفانش صاحب مدال طلا شود.

وی در حاشیه آیین استقبالی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سه شنبه شب در فرودگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان از وی صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: باید از همه مردم و هوادارانی که برای حمایت و قدردانی از من به فرودگاه کرمان آمده‌اند تشکر کنم.

وی افزود: در واقع من به عنوان عضوی از جامعه ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی توانستم برای سربلندی کشورم و 70 میلیون ایرانی در برابر رقیبانی مبارزه کنم که همه آنها از نظر فنی در شرایط خیلی خوبی قرار داشتند.

نصیری بیان داشت: سطح مسابقات در شرایط خوبی قرار داشت و مسابقات ماده یک‌هزار و 500 متر نیز به دلیل حضور نفرات آماده سایر کشورها در حالی برگزار می‌شد که همه به دنبال کسب مدال بودند.

قهرمان جهان گفت: اما با توجه به تمریناتی که از چند ماه قبل زیر نظر سجاد مرادی و فرزاد فروزی انجام دادم توانستم با درخشش در این مسابقات با ثبت رکورد چهار دقیقه و دو صدم ثانیه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنم.

وی از سطح بالای این مسابقات خبر داد و افزود: به دلیل برگزاری مسابقات پیش از رقابت‌های پاراالمپیک لندن نگاه تمام 20 تیم شرکت کننده به رقابت‌ها به نحوی به مسابقات دوخته شده بود که همه برای کسب مدال و ثبت رکوردهای خوب و بالا قبل از آغاز پاراالمپیک راهی این مسابقات شده بودند.

به گزارش فارس، پیمان نصیری دونده کرمانی عضو تیم ملی جانبازان و معلولان با توجه به اخذ سهمیه مسابقات پاراالمپیک لندن در سال 89 از مسابقات جهانی نیوزیلند 29 مرداد ماه برای حضور در مسابقات پاراالمپیک راهی لندن می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول