اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری و در اردوی یک روزه

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی تبادل تجربیات کردند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت حوزه هنری و در اردوی یک روزه، هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی مبادله تجربیات کردند.

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی تبادل تجربیات کردند

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اردوی یک روزه هنرمندان جوان و پیشکسوت در روستای زیبای دهنو برگزار شد.

وی گفت: در این اردو هنرمندان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف هنری و صاحبان آثار هنری به مدت یک روز گرد هم آمدند و به انتقال تجربیات خود در یکسال گذشته پرداختند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این اردو را تقویت روحیه نشاط و شادابی هنرمندان در ارائه هرچه بهتر آثار هنری ذکر کرد و افزود: برگزاری این اردو به نوعی قدردانی از هنرمندان رشته‌های مختلف و در واقع ایجاد انگیزه‌ای برای هنرمندان و ترغیب و تشویق آنان برای بالا بردن سطح دانش هنری است که حوزه هنری در حد توان خود و با بضاعت کم برگزار کرد.

پارسیان‌نژاد گفت: هنرمندان حوزه هنری در سال گذشته افتخارات خوبی در رشته‌های تالیف کتاب، عکس، موسیقی، نقاشی و فیلم در کارنامه خود در سطح استان و کشور ثبت کردند و معتقدم هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی هستند که باید قدر این مجموعه را دانست و آنها را برای همیشه و نه فقط برای چند روز و به خاطر جشنواره‌ها حفظ کرد.

وی با اشاره به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: در حوزه فرهنگ این فرموده رهبر فرزانه انقلاب سرلوحه کار حوزه هنری قرار گرفته و اعتقاد داریم باید با حمایت از هنرمندان این سرمایه‌های فرهنگی جامعه از ورود کالاهای وارداتی غیر فرهنگی بیگانه که هدفی جز نابودی آثار فاخر ما را ندارند، جلوگیری کنیم.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: تولید اثر هنری باید مبنا باشد و وقتی هنرمند اثری را خلق و تولید می‌کند باعث ماندگاری هنر و هنرمند می‌شود و قطعا مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد و در این بین وظیفه ما مسئولین را در قبال تولیدکنندگان آثار هنری سنگین می‌کند.

وی با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران و به خصوص خبرگزاری‌ها بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی ضمن رصد کردن وقایع فرهنگی و هنری با اطلاع‌رسانی گام مهمی را در ترویج فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد برمی‌دارند و حوزه هنری قصد دارد اردویی در همین راستا برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول