اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه:

متولیان هنر در حق هنرمندان ابرکوه پدری کنند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه با اشاره به برگزاری موفق جشنواره‌ها توسط بسیج هنرمندان گفت: امیدواریم متولیان فرهنگ و هنر بتوانند در حق هنرمندان ابرکوهی پدری کنند.

متولیان هنر در حق هنرمندان ابرکوه پدری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدرضا اکبری در چهارمین جشنواره آواها و نواهای محلی ابرکوه اظهار داشت: بسیج هنرمندان تمام تلاش خود را برای به کارگیری استعدادهای هنری به کار می‌گیرد.

وی با تشکر از کسانی که یاری‌رسان این برنامه بوده‌اند، افزود: برنامه‌های خوبی برای اجرا به مسئولان استانی بسیج هنرمندان ارائه شده است و این جشنواره یکی از این برنامه‌های پیشنهادی بود.

اکبری با اشاره به مشکلات مالی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های بسیج هنرمندان متنوع است و بودجه‌ها باید در تمام برنامه‌ها هزینه شود، این مبالغ کفاف مخارج سنگین را نمی‌دهد و مسئولان شهرستان باید یاری‌رسان بسیج هنرمندان باشند.

وی ضمن تشکر از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره نواها و آواهای محلی ابرکوه اظهار داشت: کار شما که بدون هیچ چشم‌داشتی صورت می‌گیرد قابل تقدیر است و امیدواریم با این امکانات محدود بتوانیم قدردان این زحمات باشیم.

اکبری افزود: عمده تقاضای هنرمندان ابرکوه فراهم شدن زمینه دیده شدن هنرهای آنهاست و بسیج هنرمندان با هم‌فکری آنان در تلاش برای تحقق بیشتر این مسئله است.

امام جمعه ابرکوه نیز در سخنانی با اشاره به روز مبعث اظهار داشت: مبعث پیامبر اکرم (ص) پیام‌های بزرگی برای بشریت داشت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم مبعث، انسان‌سازی و تعالی انسان است.

چهارمین جشنواره آواها و نواهای محلی ابرکوه که با حضور 15 گروه در رشته‌های مختلف موسیقی محلی در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش و به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول