اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری جشنواره آواها و نواهای محلی ابرکوه

برگزاری سه جشنواره در دستور کار بسیج هنرمندان استان یزد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان یزد گفت: در سال جاری پیگیر برگزاری سه جشنواره استانی هستیم.

برگزاری سه جشنواره در دستور کار بسیج هنرمندان استان یزد

علی‌محمد پارسائیان در حاشیه چهارمین جشنواره آواها و نواهای محلی ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: جشنواره‌های ادبیات داستانی در شهریورماه، نمایش و تئاتر در آبان‌ماه و جشنواره هنرهای تجسمی در دی‌ماه، جشنواره‌هایی هستند که پیگیر برگزاری آنها هستیم.

وی افزود: جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری استانی با عنوان ادبیات داستانی، تئاتر و هنرهای تجسمی به منظور شناسایی و جذب هنرمندان در سطح استان توسط سازمان بسیج هنرمندان یزد برگزار می‌شود.

پارسائیان خاطرنشان کرد: تشکیل کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها از مهم‌ترین اقدام انجام شده برای شناسایی، جذب و ساماندهی هنرمندان در سطح استان یزد است که یکی از وظایف آن کشف استعدادهای نخبگان هنری بسیج است.

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به تشکیل انجمن‌های هنری در بسیج هنرمندان استان یزد و نقش آنان در برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌ها اظهار داشت: تاکنون هشت انجمن ادبی تشکیل شده و سه انجمن کاریکاتور، انیمیشن و هنرهای دستی نیز در حال راه‌اندازی است.

وی همچنین با اشاره به رشد صعودی فعالیت‌های بسیج هنرمندان از دو سال گذشته تاکنون افزود: در سال گذشته شاهد برگزاری سه جشنواره استانی شعر، عکس و فیلم همچنین جشنواره کشوری فیلم با عنوان سکانس بیداری بودیم.

به گزارش فارس، جشنواره آواها و نواهای محلی ابرکوه هم‌زمان با سالروز بعثت پیامبر بزرگ اسلام به همت بسیج هنرمندان در سالن شهید رجایی ابرکوه برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول