اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسام‌الدین سراج:

ظهور هنرمندانی مانند کسایی نیاز جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: خواننده موسیقی سنتی کشور گفت: ظهور هنرمندانی همانند استاد کسایی در هر جامعه‌ای نیاز است و مستلزم هزینه، وقت و خون دل خوردن بسیار است.

ظهور هنرمندانی مانند کسایی نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسام‌الدین سراج ظهر امروز در حاشیه مراسم سومین بزرگداشت استاد حسن کسایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاد کسایی نه تنها در هنر بلکه در اخلاق نیز یگانه بودند و همین نیز عاملی است برای آن که هر چه بیشتر جاودانه شوند و درخشش این ستاره در آسمان هنر کشور تا سالیان سال کم نشود.

وی با اشاره به اینکه بزرگانی مثل استاد کسایی به تنهایی بار تلاش و زحمت یک نسل را به دوش می‌کشند، اذعان کرد: افرادی همانند کسایی زمینه تحولات بزرگی را در سطح جامعه فراهم می‌آورند که تأثیرشان برای سال‌ها و بلکه نسل‌ها در جامعه باقی می‌ماند.

نوازنده سنتور و سه‌تار تاکید کرد: ظهور هنرمندان بزرگی چون استاد کسایی در هر جامعه‌ای نیازمند صرف هزینه، وقت و خون دل خوردن بسیار است.

وی ادامه داد: باید از هنر و توانایی هنرمندان به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم شاهد استمرار راه آنان در آینده باشیم و تجلی این سنت‌های نیکو را که به سختی پایه‌گذاری شده است به عینه مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول