اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و ترابری ارومیه خبر داد

بهره‌مندی روستاهای ارومیه از راه آسفالت

خبرگزاری فارس: سرپرست راه و ترابری ارومیه گفت: 340 خانوار روستاهای ارومیه از نعمت آسفالت و راه مناسب روستایی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی روستاهای ارومیه از راه آسفالت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فرشاد موسوی پیش از ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستاهای قصریک، کوتالان و آغچه قلعه ارومیه اظهار داشت: با اجرای این طرح 340 خانوار روستایی از نعمت راه آسفالت مناسب بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در مجموع پنج کیلومتر و 300 متر از راه روستاهای یادشده واقع در بخش مرکزی ارومیه آماده بهره‌برداری است.

موسوی با بیان اینکه استانداردهای لازم در زمینه راهسازی و آسفالت این محورها رعایت شده است، گفت: عملیات آسفالت راه روستایی قصریک به طول چهار کیلومتر به اتمام رسیده و شش دستگاه ابنیه فنی در این محور روستایی احداث شده است.

این مسئول اضافه کرد: در محور روستای کوتالان نیز دو دستگاه پل لوله‌ای دو دهنه و سه دهنه احداث شده و در محور روستای آغچه‌قلعه نیز عملیات زیرسازی و آسفالت به طول 700 متر، بیش از 250 متر مکعب حجم عملیات خاکبرداری و 840 متر مکعب خاکریزی انجام شده است.

وی در ادامه شاخص‌های توسعه مناطق روستایی ارومیه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با رعایت استانداردهای لازم در امر راهسازی در محورهای روستایی و شهری این شهرستان، شاخص ایمنی این محورها ارتقا می‌یابد.

موسوی در ادامه از مهار طغیان رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد و تصریح کرد: ساکنان روستاهای اوصالو، مارمیشو و بانی با مهار طغیان رودخانه نازلوچای از خطر سیل نجات یافتند.

سرپرست راه و ترابری ارومیه خاطرنشان کرد: راهداران با انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله تثبیت بستر و حریم رودخانه‌، لایروبی و بازگشایی مسیر هدایت آب رودخانه به مزارع، خطر طغیان این رودخانه را مهار کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول