اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

11 هزار و 800 تن آسفالت در معابر یاسوج پخش شد

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: ظرف دو ماه گذشته بیش از 11 هزار و 800 تن آسفالت در معابر این شهر پخش شد که به اندازه آسفالت پخش شده در دو سال گذشته بود.

11 هزار و 800 تن آسفالت در معابر یاسوج پخش شد

قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که شهر توریستی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و ما به عنوان مجموعه امور شهری قرار گیرد، اظهار کرد: آسفالت یکی از موارد مهمی است که شهرداری بیش از هر چیز به آن توجه دارد چرا که مسافر و گردشگر در بدو ورود به هر شهری قبل از هر چیز جاده را ملاک عملکرد مسئولان و عمران و آبادی می‌داند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز این سخن که برخی حفاری‌ها به وجهه و چهره شهر یاسوج در نزد گردشگران و مسافران خدشه وارد می‌کند، تصریح کرد: سعی ما بر این است که با تعامل سایر دستگاه‌ها تا جایی که ممکن است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام شود.

نگین‌تاجی ادامه داد: تاکنون 11 هزار و 800 تن آسفالت در شهر یاسوج پخش شده که بیشترین مصرف این آسفالت در اکبرآباد بوده است.

این مسئول امور خدمات شهری تصریح کرد: اکنون بیش از 95 درصد کل آسفالت اکبرآباد ریخته شده و تقریبا 10 و یا 12 خیابان دیگر که مشکل داشتند در قسمت‌های دیگر شهر از جمله نجف‌آباد آسفالت شدند.

وی از توقف آسفالت خیابان‌های قرنی و ابوذرها خبر داد و افزود: به دلیل این‌که بتوانیم بلوار کشاورز را به اتمام برسانیم این کار انجام شد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فاز دوم آسفالت‌ریزی ما به زودی از قسمت تعاونی‌های میلاد در شرف‌آباد و بخشی از شهرک جهاد آغاز می‌شود.

نگین‌تاجی با بیان این‌که تناژ آسفالت ریخته شده در این دو ماه به اندازه کل آسفالت‌های پخش شده در طول دو سال گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: البته باید تشکری نیز از مجموعه استانداری و شخص استاندار داشته باشیم که در بحث تهیه قیر ما را یاری کردند.

وی با اشاره به این‌که قیر کالایی بوده که در بورس قرار دارد، تصریح کرد: خرید قیر بسیار سخت است و هر تن آن قیمتی افزون بر یک میلیون تومان دارد که از اعتبارات عمرانی قیر مورد نیاز را تهیه کردیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول