اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

آسفالت معابر شوشتر سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از سرعت گرفتن پروژه‌های آسفالت شهرداری خبر داد و گفت: خرید قیر، پروژه‌ها را سرعت می‌بخشد.

آسفالت معابر شوشتر سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شهرداری شوشتر لایحه خرید قیر را برای اجرای پروژه‌های آسفالت به شورای شهر ارسال کرده است و شورای اسلامی شهر موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند حمایت بیشتر است، تأکید کرد: شهرداری شوشتر نیازمند حمایت شهروندان است و مردم در پرداخت عوارض خود در زمان مقرر به شهرداری اقدام کنند تا مشکلات مالی شهرداری کمتر و خدمات‌رسانی به شهروندان بیشتر شود.

دهدار با اشاره به نتاژ خرید قیر پیشنهادی شهرداری شوشتر تاکید کرد: شهرداری شوشتر در نظر دارد 180 تن قیر 6 در 70 برای ساخت آسفالت خریداری کند که این میزان قیر بیش از 1.5 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه قیر mc2 نیز در پیشنهاد خرید شهرداری وجود دارد، افزود: شهرداری قرار است 24 تن قیر mc2 برای زیرسازی آسفالت خریداری کند که خرید این تناژ نیز بیش از 240 میلیون ریال هزینه در برخواهد داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: باید روند اجرای پروژه‌های آسفالت بودجه جاری شهرداری تسریع شود و لکه‌گیری در سطح شهر نیز افزایش یابد.

وی افزود: باید با افزایش سرعت در پروژه‌های آسفالت شهری برای جلب رضایت مردم تلاش کرد و در این باره اقدامات فوری لازم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول