اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

آسفالت 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار کنگان از آسفالت 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان خبر داد.

آسفالت 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالله حسینی‌کنگانی در نشست کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: بندر کنگان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و نقش این بندر در رونق و پیشرفت استان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی کنگان در روند رو به رشد حرکتی این شهر اهتمام دارند و با جدیت در مسیر عمران و آبادانی منطقه تلاش می‌کنند.

حسینی‌کنگانی بیان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در کنگان با شتاب و کیفیت خوبی در دست اجراست و انتظار داریم در سال جاری به نتیجه بسیار خوبی در این عرصه برسیم.

شهردار بندر کنگان گفت: زیباسازی بندر کنگان و توسعه سواحل این شهر در دستور کار قرار دارد و برای احداث فضای سبز نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: میزان فضای سبز در چند سال گذشته رشد مطلوبی داشته و از 3 مترمربع در سال 86 به بیش از 8 مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.

شهردار کنگان از آسفالت 700 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر کنگان خبر داد و تصریح کرد: در چهار سال اخیر بیش از 712 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهر کنگان آسفالت شده که آماری بسیار ارزشمند برای کنگان است. 

حسینی‌کنگانی با اشاره به احداث بولوار شهدای گمنام کنگان اظهار داشت: شهرداری به تمام تعهدات خود در اجرای این طرح عمل کرده است.

وی افزود: این پروژه یک کیلومتر طول دارد و شامل زیرسازی، آسفالت، اجرای سنگ جدول پیاده‌رو، تاسیسات آب و برق و فضای سبز است.

شهردار کنگان اذعان داشت:  دیوار حفاظتی رودخانه‌ها و مسیل‌های شهری در محلات نیروگاه برق، ضلع غربی بیمارستان و ادامه دیوار حفاظتی حسین‌آباد نیز با اعتبار 600 میلیون تومان در دست اجراست.

حسینی‌کنگانی خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت منطقه بهره می‌بریم و از تمام دستگاه‌ها انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول