اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شازند در مجلس:

توسعه آموزش‌های مهارتی سبب کاهش بیکاری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شازند در مجلس گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی باعث کاهش معضل بیکاری و افزایش سطح آگاهی‌های جامعه می‌شود.

توسعه آموزش‌های مهارتی سبب کاهش بیکاری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، محمود احمدی‌بیغش در بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شازند و آستانه اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گذرگاه واقعی ورود به بازار کار هستند و نقش بسیار موثری در مهارت آموزی جوانان و اشتغال پایدار دارند.
 وی با بیان اینکه توسعه مراکز آموزشی ضمن ایجاد انگیزه، جوانان را نسبت به فراگیری آموزش‌های مهارتی تشویق می‌کند، ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دلیل اشتغالزایی باعث کاهش ناهنجاری‌‌های اجتماعی حاصل از عدم اشتغالزایی می‌شود.
 نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش‌های مهارتی برکاتی از جمله استحکام خانواده، امید به زندگی، خود کفایی و کاهش وابستگی به بیگانگان را به‌دنبال دارد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی باعث کاهش معضل بیکاری و افزایش سطح آگاهی‌های جامعه می‌شود.
بهرام‌ نجفی‌زاده افزود: مراکز آموزشی مستقر در شهرستان شازند توانسته است بخش عمده‌ای از نیاز صنایع این شهرستان را در بخش پالایشگاه و پتروشیمی برآورده سازد و با توسعه این آموزش‌ها امیدواریم نرخ بیکاری شهرستان تا حد ویژه‌ای کاهش یابد.
بر اساس این گزارش به دلیل کیفیت بالای آموزش در مراکز آموزشی شهرستان با مساعدت نماینده مردم شازند کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شازند تسهیلات 10 میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول