اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان خبر داد

استفاده از 40 بازرس برای کاهش التهاب در بازار زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: از 40 بازرس جدید برای کاهش التهاب در بازارهای استان زنجان استفاده می‏‌شود.

استفاده از 40 بازرس برای کاهش التهاب در بازار زنجان

به گزارش خبرگزاری از زنجان، حسین اشرفی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: با استفاده از بازرسان به طور دائم بازار را برای جلوگیری از هر گونه التهاب کاذب زیر نظر داریم.

وی با اشاره به اینکه کمیته ویژه نظارت مستمر در استان زنجان تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: بررسی‏‌های زیادی در زمینه افزایش قیمت‏‌ها به‌ویژه افزایش قیمت گوشت قرمز صورت گرفته است که در نهایت قیمت گوشت حدود 3 هزار 500 تومان کاهش پیدا کرده است.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان باید نظارت مستمر بر قیمت‏‌ها داشته باشد، اضافه کرد: کمیته ویژه نظارت عالیه دو ماه است که در استان زنجان تشکیل شده است که به صورت مستقیم بر قیمت‏ها نظارت داشته و آنها را با سایر استان‏‌ها مقایسه می‏‌کند.

وی به استفاده از 40 نفر بازرس در قالب نیروهای بسیجی در کمیته عالیه نظارت اشاره کرد و افزود: این نیروها مازاد بر نیروها و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی استان زنجان است، که اعتبارات لازم در این زمینه نیز پیش‏‏‌بینی شده است.

اشرفی تصریح کرد: برای بازرسان مورد نظر وظایف ویژه‏‌ای تعریف شده است که با رعایت آنها از التهاب موجود در بازار کاسته می‏‌شود.

وی با بیان اینکه اتهام گرانی و افزایش قیمت‏ها در استان زنجان بیشتر به دلیل قیمت گوشت قرمز بوده است، ادامه داد: افزایش قیمت خارج از عرف معمولی بوده که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در زمینه گندم مورد استفاده نانوایان با اشاره به اینکه از نظر کمی هیچ مشکلی در استان زنجان وجود ندارد، اظهار داشت: مشکل عمده در زمینه کیفیت آرد است که مانعی نیز برای خرید و تلفیق گندم از سایر استان‏ها وجود ندارد.

وی در زمینه قیمت‏‌گذاری نیز تاکید داشت: هیچ مرجع یا دستگاهی حق قیمت‏‌گذاری را ندارد و قیمت‏‌ها باید در ستاد تنظیم بازار تصویب شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول