اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان:

سد معبر در بازار مهم‌ترین دغدغه اصناف برازجان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان گفت: سد معبر در بازار مهم‌ترین دغدغه اصناف برازجان است.

سد معبر در بازار مهم‌ترین دغدغه اصناف برازجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدصادق کمالیان شامگاه دوشنبه در نشست با شهردار برازجان و رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان همکاری و تعامل با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و همواره در این راستا حضور و فعالیت مستمری داشته است.

وی اضافه کرد: شهرداری برازجان در سال‌های اخیر دقت و توجهی خاص به امر زیباسازی و نمای شهر داشته است و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان بیان داشت: حساسیت فعالیت اصناف در بحث زیباسازی شهر مورد توجه مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان بوده و این امر را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

کمالیان ادامه داد: برخی تبلیغات تجاری نه زیباست و نه قانون به اصناف اجازه این تبلیغات را می‌دهد و رؤسای اصناف مختلف با ارائه دستورالعمل و آموزش لازم به زیرمجموعه‌های خود از این امر جلوگیری خواهند کرد.

این مسئول ابراز داشت: اصناف فعال در شهر برازجان با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که از مسئولان و مدیران شهرستان دشتستان، به ویژه شهرداری برازجان انتظار داریم در این زمینه دقت نظر کافی داشته باشند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان گفت: سدمعبر در محیط بازار روز برازجان از دغدغه‌های اصلی بازاریان و اصناف شهرستان دشتستان است که از ایشان می‌خواهیم با حساسیت خاص برای رفع این مشکل تلاش کنند و از تلاش‌هایی که تاکنون برای رفع این مشکل صورت گرفته است تشکر می‌کنیم.

کمالیان عنوان کرد: انتقال صنوف آلاینده شهر برازجان به خارج از شهر از نیازهای اساسی است که با تلاش مسئولان مرتفع می‌شود و نهایت همکاری ایشان برای رفع این مشکل را خواستاریم.

وی ادامه داد: بهسازی ورودی میدان میوه و تره‌بار شهر برازجان از نیازهای اساسی است که در ماه‌های اخیر به آن توجه خاص داشته‌ایم و پیگیری‌های فراوانی در این ارتباط انجام داده‌ایم.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان با توجه به فعالیت‌ آرایشگاه‌های زنانه در منازل شخصی متذکر شد: از مسئولان ذی‌صلاح خواستار همکاری برای نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه فعال در منازل هستیم.

کمالیان تصریح کرد: رسیدگی به امور بیمه و مسایل قالی‌بافان، کاهش تعرفه برق لبنیاتی‌ها و تلاش برای اجرای دقیق طرح شبنم از فعالیت‌های مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان است.

وی گفت: همکاری بیشتر اماکن برای برخورد با مغازه‌داران فاقد پروانه و بهسازی و بهداشتی کردن بازارچه ماهی و میگوی برازجان از مسائل مهمی است که مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان همواره بر آن تاکید داشته است.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول