اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی اصناف فیروزکوه خبر داد

انجام گشت‏های مشترک بازرسی از اصناف در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی اصناف شهرستان فیروزکوه از انجام گشت‏های مشترک بازرسی از اصناف در فیروزکوه خبر داد.

انجام گشت‏های مشترک بازرسی از اصناف در فیروزکوه
سیدامین حسینی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان کرد: در قالب گشت‏های مشترک و با حضور بازرسانی از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه، اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری این شهرستان از واحدهای صنفی شهری و روستایی بازرسی شد.
وی تصریح کرد: این بازرسی‏ها در راستای نظارت و جلوگیری از تخلفات صنفی، بهداشتی و رسیدگی به شکایات مردمی که از طریق حضوری یا تماس‏های مردم با شماره‏های 124 و 76400190 به عمل می‏آید، صورت گرفته است.
رئیس بازرسی اصناف شهرستان فیروزکوه افزود: شماره‏های بازرسی اصناف شهرستان فیروزکوه آماده دریافت نظرات، شکایات و انتقادات مردم این شهرستان و پاسخگویی به آن است و مردم مطمئن باشند که امور اعلامی توسط آنها به طور کامل پیگیری می‏شود.
حسینی افزود: بر اساس برنامه‏ریزی‏های مختلف در هر ماه، از واحدهای مختلف صنفی از جمله واحدهای خدماتی و خرده‏فروشی بازدید به عمل می‏آید.
وی تصریح کرد: در این بازدیدها، علاوه بر نظارت بر نحوه قیمت‏گذاری کالاها از سوی اصناف و کنترل بر جلوگیری از گران‏فروشی، به مواردی همچون درج قیمت و نصب برچسب قیمت در کنار کالاها، نحوه صدور فاکتور و صورت‏حساب برای مشتریان، عدم تداخل صنفی و فروش غیرمجاز کالاهای غیرمربوط با یک پروانه کسب و موارد حایز اهمیت دیگر همچون قاچاق کالاهای غیرمجاز و غیربهداشتی نیز توجه می‏شود.
‏ رئیس بازرسی اصناف شهرستان فیروزکوه افزود: در صورت مشاهده تخلفات، امور ذکر شده ثبت می‏شود و بعد از ارائه هشدار، متخلفان در صورت مشاهده دوباره برای پیگیری‏های قانونی به مراجع قانونی و قضایی معرفی می‏شوند.
حسینی ادامه داد: این اقدام صورت می‏گیرد تا متصدیان واحدهای مختلف بدانند که باید طبق قانون و ضوابط در نظر گرفته شده عمل کنند و در غیر این صورت با برخوردهای قاطعانه بازرسان و تشکیل پرونده و حتی پلمب واحدهای خود روبه‏رو خواهند شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول