اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا:

سازمان‌دهی اصناف مهم‌ترین رسالت مجمع امور صنفی شهرضاست

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت: سازمان‌دهی و رسیدگی به مسائل و مشکلات اصناف باید جزو مهم‌ترین برنامه‌های مجمع امور صنفی شهرضا قرار گیرد.

سازمان‌دهی اصناف مهم‌ترین رسالت مجمع امور صنفی شهرضاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مرتضی بدیعی بعد از ظهر امروز در حاشیه پنجمین دوره انتخابات مجمع امور صنفی شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرستان شهرضا با برخورداری از چند هزار واحد صنفی فعال، همواره در حوزه‌های مختلف صنفی جزو برترین‌های کشور مطرح بوده است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرضا افراد زیادی برای عضویت در این تشکل ثبت نام کردند اما زمانی ‌که از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات اصناف شهرضا قرار گرفتند، قصد انصراف داشتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرضا با اشاره به نهایی شدن ثبت نام 12 نفر برای شرکت در انتخابات مجمع امور صنفی شهرضا گفت: تمام افرادی که مورد تایید قرار گرفته‌اند، از صلاحیت‌های لازم برای احراز مسئولیت در هیئت رئیسه مجمع برخوردار هستند.

وی با اشاره به لزوم مدیریت کار آمد در حوزه اصناف شهرضا تصریح کرد: امیدواریم افرادی که از سوی مدیران اتحادیه‌های صنفی در شهرضا به مدت دوسال به عضویت در هیئت رئیسه مجمع انتخاب می‌شوند با شایستگی و اقتدار در زمینه سامان‌دهی و رسیدگی به مشکلات و مسایل اصناف شهرستان شهرضا گام بردارند.

بدیعی اضافه کرد: از افرادی که موفق به کسب اکثریت آرا می‌شوند، انتظار داریم با تلاش و پیگیری مداوم، زمینه پیشرفت و توسعه اصناف شهرضا را فراهم کنند.

به گزارش فارس، این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و 46 مدیر اتحادیه صنفی شهرستان شهرضا برگزار شد، آقایان ابراهیم سبزواری، سید جعفر قرشی، امرالله صفی، حمزه دادنجانی و غلامرضا آقاسی به ترتیب با کسب اکثریت آرا به مدت دو سال به عنوان اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرضا انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در زمینه این انتخابات، عدم ثبت نام چهار نفر از اعضای سابق هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرضا در این دوره بود.

به گزارش فارس، شهرستان شهرضا با برخورداری از 7 هزار و 400 واحد صنفی فعال در قالب 46 اتحادیه دارای بالاترین سرانه واحد صنفی در سطح کشور است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول