اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

80 هزار بازرسی از بازار و اصناف استان همدان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در شش ماه نخست سال جاری در کل استان همدان 80 هزار و 913 مورد بازرسی انجام شده است.

80 هزار بازرسی از بازار و اصناف استان همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، محمدمهدی فرشچی شب گذشته در جلسه کمیسیون تنظیم بازار در اسدآباد با بیان اینکه در شش ماه نخست  سال جاری در کل استان همدان 80 هزار و 913 مورد بازرسی انجام شده است، اظهار داشت: از این میزان بازرسی 3 هزار و 305 مورد مربوط به اسدآباد بوده است.
وی افزود: در شهرستان اسدآباد 4 هزار و 121 واحد صنفی دارای پروانه کسب معتبر وجود دارد که این شهرستان از حیث دارا بودن پروانه کسب، رتبه سوم را در سطح استان پس از همدان و ملایر به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تعداد بازرسان کل استان همدان را 85 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد بازرسان سه نفر مربوط به شهرستان اسدآباد است که در این راستا اسدآباد رتبه پنج را دارا است.
وی از رتبه سوم اسدآباد در پروانه کسب اصناف استان خبر داد و افزود: شهرستان اسدآباد از نظر رسیدگی و نظارت به تخلفات و تشکیل پرونده در استان دارای رتبه چهارم است که براین اساس در هفت ماهه گذشته 109 مورد گران فروشی، 125 مورد عدم درج قیمت و 46 مورد عدم صدور فاکتور گزارش شده است.
فرشچی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون هیچ موردی از نداشتن پروانه کسب در شهرستان گزارش نشده است.
وی با اشاره به 207 مورد پرونده تشکیل شده در رابطه با تخلفات اصناف در اسدآباد خاطرنشان کرد: بیشترین این تخلفات در مورد گرانفروشی عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول