اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 7 ماهه سال جاری صورت گرفت؛

بیش از 2900 مورد بازرسی از اصناف چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 7 ماهه سال جاری 2 هزار و 998 مورد بازرسی از اصناف چالدران انجام شد.

بیش از 2900 مورد بازرسی از اصناف چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در همایش روسای ادارات بازرگانی، مجامع امور صنفی و واحدهای بازرسی و نظارت شمال آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از واحدهای صنفی این شهرستان توسط کارشناسان بازرسی به عمل آمده است که 119 واحد به دلیل تخلفات صنفی محکوم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.
وی تصریح کرد: 350 واحد صنفی فاقد پروانه کسب هستند که با اجرای طرح ساماندهی، این واحدهای صنفی از پروانه کسب برخوردار می‌شوند، لذا برای محقق شدن این موضوع باید اصناف نیز همگام با مسئولان فعالیت کنند چرا که در صورت عملی شدن آن خدمات بیشتر و بهتری به مردم عرضه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه از طریق راه اندازی اتوماسیون اداری تمامی مراحل اداری از حالت سنتی خارج خواهد شد، افزود: خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان در کمترین زمان امکان پذیر خواهد شد لذا امیدواریم طبق برنامه پیش‌بینی شده این امر به طور کامل محقق شود.
وی در ادامه به اهمیت همکاری مردم برای رفع نواقص و کاستی ها اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم باید در راستای توسعه خدمات در همه زمینه ها کنار مسئولان قرار گیرند و با ارائه پیشنهادها و گزارش تخلفات موجود مسئولان را در اداره جامعه یاری برسانند.
همایش روسای ادارات بازرگانی، مجامع امور صنفی و واحدهای بازرسی و نظارت شهرهای شمال آذربایجان غربی با هدف بررسی مسائل و مشکلات مجامع امور صنفی، واحدهای بازرسی، نظارت و همچنین ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات برگزار شد به طوری که نمایندگان هفت شهرستان شمال استان شامل چالدران، خوی، سلماس، ماکو، شوط، پلدشت و چایپاره در  این همایش شرکت کردند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول