اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

بیش از 10 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی از انجام بیش از 10 هزار و 290 مورد بازرسی از اصناف اذربایجان شرقی در شش ماهه گذشته امسال خبر داد.

بیش از 10 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، اسماعیل عطاپور  از انجام بیش از 10 هزار و 290 مورد بازرسی از اصناف اذربایجان شرقی در شش ماهه گذشته امسال خبر داد و اظهار داشت: از مجموع تعداد بازرسی‌های انجام شده یک هزار و 123 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی افزود: بیشترین تعداد تخلف در زمینه عدم درج قیمت و نصب نرخنامه بوده است.
وی گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، تبلیغ محصولات کالا و خدمات بر خلاف واقع، تقلب، کم‌فروشی، تداخل صنفی، برگزاری حراج غیر قانونی، عدم اعلام موجودی کالا را از جمله تخلف‌های صورت گرفته عنوان کرد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: از مجموع تخلف‌های صورت گرفته بیش از یک‌هزار و 26 مورد در واحد های خرده فروشی، 61 مورد عمده فروشی‌ها،  118 مورد واحدهای خدماتی، 27 مورد تولیدی صنفی و 13 مورد تولیدی صنعتی کشف شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول