اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بوشهر

محمدی‌یگانه پس از 54 ماه از بوشهر به هرمزگان رفت

خبرگزاری فارس: رضا محمدی‌یگانه فرمانده انتظامی بوشهر امروز با حکم فرمانده نیروی انتظامی پس از 54 ماه خدمت در این شهر به‌ عنوان فرمانده انتظامی هرمزگان منصوب شد.

محمدی‌یگانه پس از 54 ماه از بوشهر به هرمزگان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور احمدی‌مقدم فرمانده کل نیروی انتظامی، استاندار بوشهر و مدیران کشوری و لشکری استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، رضا محمدی‌یگانه فرمانده انتظامی سابق بوشهر در سخنانی از تلاش‌های ماموران انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی استان به خاطر تعامل با نیروی انتظامی قدردانی کرد.

استاندار بوشهر نیز خدمت به مردم را مهم‌ترین افتخار برای مسئولان نظام دانست و گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

محمدحسین جهانبخش افزود: با تلاش‌های ناجا شورای مواد مخدر و شورای تامین استان بوشهر از شوراهای برتر در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از تلاش‌های مؤثر ناجا در استان بوشهر تامین امنیت انتخابات مجلس بود که شاهد ناامنی در جریان انتخابات نبودیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: موضوع عفاف و حجاب نیز از دغدغه‌های مؤمنان و فرهیختگان بوشهر است که فرمانده جدید نیروی انتظامی باید آن را جدی گرفته و در سطح کلاش کشور نیز برای این امر برنامه‌ریزی شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های رضا محمدی‌یگانه، حیدر عباس‌زاده فرمانده سابق نیروی انتظامی استان ایلام به‌ عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول