اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر قم از برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار قم در هفته جاری خبر داد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار قم برگزار می‌شود
حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به انتخاب محمد دلبری به عنوان شهردار جدید قم، اظهار داشت: با انجام مراحل قانونی در هفته جاری مراسم تودیع و معارفه شهردار انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از گزینش و انتخاب شهردار، حدود 10 نفر از مدیران استانی، شهرداری، مدیران خارج از استان مورد بررسی شورای اسلامی شهر قم قرار گرفتند اما مهم‌ترین دلیلی که شورای شهر بر آن تاکید داشت توجه به وضعیت کنونی شهرداری و مشرف بودن به مباحث مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری بود.
سخنگوی شورای شهر قم دلبری را یکی از چهره‌های فعال عرصه اقتصادی معرفی کرد و گفت: محمد دلبری توانسته است با عملکرد مناسب در زمان مسئولیت صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان توانایی خود را به خوبی نشان دهد.
علاوه بر رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری صالحین از مسئولیت‌هایی که تاکنون شهردار جدید قم بر عهده داشته است می‌توان به مؤسس و رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری صالحین کشور، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته، معاون اقتصادی بنیاد تعاون بسیج سپاه، رئیس بنیاد تعاون بسیج، معاون اعتبارات و سرمایه‌گذاری مؤسسه مالی و اعتباری مهر، معاون پشتیبانی مهندسی و منابع انسانی مؤسسه مالی و اعتباری مهر، مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری قم، مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه یک تهران، عضو کار گروه بانکداری اسلامی وزارت اقتصاد و دارایی، مدیر برتر منتخب مدیران پیشگام کشور در سال 90 اشاره کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول