اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد؛

مدیران کل ارشاد سیستان‌وبلوچستان تودیع و معارفه شدند

خبرگزاری فارس: با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد اسلامی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان تودیع و معارفه شدند.

مدیران کل ارشاد سیستان‌وبلوچستان تودیع و معارفه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف، ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی دارد که فرهنگ و ارشاد اسلامی باید آنها را یک به یک شناسایی و به کشور و دنیا معرفی کند.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش بسزایی در از بین بردن تفکرات منفی که در اذهان عمومی در مورد این استان به ویژه مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی ناشی از  مرزی بودن منطقه، دارد.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان قابلیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف هنری، موسیقی، تئاتر و... دارد که هرکدام به نوبه خود در معرفی فرهنگ غنی منطقه تأثیر بسزایی دارد.
امام جمعه زاهدان در ادامه از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خواست: ضمن برطرف کردن مشکلات هنرمندان استان در راستای اعتلای فرهنگ غنی منطقه بیش از پیش کوشا باشند.
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌‌اکبرمسعودپور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی سیستان و بلوچستان در تالار سینمای اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
در این جلسه از زحمات محمدرضا زاهدشیخی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تقدیر و حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس دانشی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.
انتها پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول