اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نمایندگان به جابجایی و انتصاب مدیران کاری نداشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به جابجایی و انتصاب مدیران و مسئولان کاری نداشته باشند.

نمایندگان به جابجایی و انتصاب مدیران کاری نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: نمایندگان وعده‎های واهی به مردم ندهند و کاری به جابجایی مدیران نداشته باشند و برای خدمت‎رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند، ما در کنار آنها هستیم.

وی افزود: برخی از کاندیداها و نمایندگان در مراسم‎های سخنرانی و تبلیغاتی خود به مردم وعده تغییر استاندار و برخی مدیران داده بودند اما خودشان رفتند و مردم به آنها رأی ندادند.

جهانبخش با اشاره به حمایت دولت از صنعت، تجارت، تولید و سرمایه‎گذاری در کشور یادآور شد: تمامی اختیارات وزیران و رئیس جمهوری در این زمینه به استانداران واگذار شده است و باید با استفاده از این فرصت و رفع موانع و قوانین دست و پا گیر زمینه مناسب برای توسعه سرمایه‎گذاری داخلی و خارجی در استان فراهم شود.

وی در ارتباط با طرح توسعه کشاورزی در کشور گفت: این طرح سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و پیش‌بینی در سال اول برای اجرای این طرح اشتغال 500 هزار نفر است.

استاندار بوشهر یادآور شد: تدابیر لازم برای توسعه کشاورزی در استان‎ها فراهم شده است و باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از آب در کشور با گسترش طرح آبیاری تحت فشار زمینه تسهیل و تسریع در اجرای این طرح را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت ما در واگذاری اراضی کشاورزی مهندسان کشاورزی و روستائیان دارای اهلیت و بیکار است.

جهانبخش گفت: بحث نان باید دوباره در دستور کار قرار گیرد و فرمانداران نظارت بر نانوایی‎ها را ویژه دنبال کنند و حساسیت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با تاکید بر فعال‎سازی ستاد تجارت و ستاد سرمایه‎گذاری در استان اضافه کرد: همه سرمایه‎گذاری‎های داخلی و خارجی در ستاد سرمایه‎گذاری استان باید انجام شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: دولت در اجرای طرح مهر ماندگار 800 طرح در کشور انتخاب کرده است که تعدادی از این طرح‎ها در استان بوشهر قرار دارد و پیشرفت فیزیکی بالایی نیز دارند.

جهانبخش افزود: تاکید رئیس جمهوری این است که این طرح‎ها تا پایان اردیبهشت سال 92 به پایان برسند و پیش‌بینی اعتبار برای این تعداد طرح 150 هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: 57 میلیارد تومان پروژه در حوزه راه و شهرسازی و 43 میلیارد تومان نیز در حوزه آب منطقه‎ای استان بوشهر مشمول طرح مهر ماندگار در استان بوشهر است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول