اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار سبزوار برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار سبزوار مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار سبزوار برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این مراسم رضا مدرسی‌پور به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار منصوب و از زحمات میردشتی سرپرست این معاونت تقدیر شد.
قاسم شعبانی در این مراسم استفاده از نیروهای درون سازمانی و بومی را به عنوان سیاست اصلی و اساسی یاد کرد و خواستار همراهی و همکاری تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان با معاون جدید شد.
وی با اشاره به حضور حماسی مردم در 9 دی 88 و خلق حماسه تاریخی اظهار داشت: بصیرت، حضور و آگاهی مردم سبب خنثی شدن توطئه فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی شد.
فرماندار سبزوار تصریح کرد: رمز موفقیت و پیروزی کشور، تبعیت از ولی فقیه است که مردم این همراهی و تبعیت را در خلق حماسه 9 دی 88 به همگان ثابت کردند.
شعبانی در بخش دیگری از سخنانش از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم‌ترین رویداد کشور در سال‌جاری یاد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است، حضور حداکثری مردم سبب تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
وی با بیان اینکه همه بسترها و امکانات لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات مهیا است، گفت: با هر یک از دستگاه‌های اجرایی که بخواهند از امکانات و منابع دولتی به نفع کاندیداها استفاده کنند برخورد جدی می‌شود.
رضا مدرسی معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار نیز با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور و نشاط استفاده خواهیم کرد.
میردشتی سرپرست سابق معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به عنوان جانشین فرماندار در ستاد انتخابات شهرستان سبزوار منصوب شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول