اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی:

فردوسی انصراف داد و به دنبال اسپانسر هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال لیگ برتری بانوان استان خراسان‌رضوی گفت: با انصراف موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد به دنبال اسپانسر برای فصل بعد هستیم.

فردوسی انصراف داد و به دنبال اسپانسر هستیم

فاطمه میرزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد از ادامه حمایت از تیم فوتسال بانوان استان انصراف داده است و برای سال بعد به دنبال اسپانسر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با یکی از نهادهای اقتصادی بخش خصوصی تا 90 درصد به توافق رسیده‌ایم تا تیم را زیرپوشش قرار دهد اما هنوز این کار قطعی نشده است.

سرپرست تیم فوتسال لیگ برتری بانوان خراسان‌رضوی افزود: امیدوارم هر چه زودتر با این اسپانسر کار را قطعی کنیم زیرا برای بستن تیمی خوب باید حداکثر تا یک ماه دیگر شروع به جذب بازیکنان مورد نظر خود کنیم.

میرزی با بیان اینکه در صورت توافق با اسپانسر تیم را برای قهرمانی خواهیم بست، تاکید کرد: اسپانسری که با آن مذاکره کرده‌ایم خواستار کسب مقام اول تا سوم لیگ برتر است و ما هم آمادگی داریم در صورت جذب منابع مالی مناسب حتی تیم را برای قهرمانی ببندیم.

وی افزود: هر چه زودتر تکلیف اسپانسر مشخص شود قول می‌دهم که اکثر بازیکنان مشهدی خوبی که در لیگ برای سایر تیم‎ها بازی می‌کنند را به مشهد بیاوریم و تیمی در حد قهرمانی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی تاکید کرد: شاید نتوانم قول قهرمانی بدهم اما حداقل می‌توانیم یکی از عناوین اول تا سوم لیگ برتر را کسب کنیم.

میرزی در خصوص زمان آغاز مسابقات لیگ برتر سال آینده خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ برتر پس از پایان مسابقات لیگ دسته اول در اواخر سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کسب نتیجه خوب در لیگ برتر نیاز به 4 یا 5 ماه تمرین مستمر و آماده‌سازی تیم داریم و باید هر چه زودتر تمریناتمان را شروع کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول