اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان شهرستان سنندج:

توسعه ورزش محلات و بومی از اولویت‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: توسعه ورزش محلات و بومی از اولویت‌های کاری این اداره است.

توسعه ورزش محلات و بومی از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید عدنانی امشب در نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان سنندج اظهار کرد: ایجاد کمیته اسپانسر مالی، ایجاد کانون هواداران ورزشی و ساماندهی هواداران و فعال کردن ورزش‌های غیرفعال از اولویت‌های کاری است که مورد توجه این اداره بوده و خواهد بود.

وی همچنین توسعه ورزش بانوان و ساماندهی ورزشکاران همگانی را نیز از فعالیت‌های این اداره برشمرد و گفت: علاوه بر این کارگاه‌های آموزشی در حوزه ورزش نیز در این شهرستان برگزار شده است.

وی یادآور شد: تعامل و همکاری با موسسات آموزش عالی، تجهیز کتابخانه‌ ورزشی برای مربیان، ایجاد صندوق‌های باشگاه و تجلیل از خیرین ورزش در این شهرستان از جمله فعالیت‌های این اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سنندج در پایان سخنان خود خواستار حمایت و همکاری مسئولان برای توجه به بحث ورزش و افزایش فضا و امکانات ورزشی در این شهرستان شد.

نبود فضای ورزشی لازم در سنندج، نبود سالن مناسب برای تمرینات ورزشی، کمبود امکانات، کمبود اعتبارات و توجه به انتخاب مدیران حوزه ورزش شهرستان سنندج برای جلوگیری از تغییر زود به زود مدیریتی ورزش این شهرستان از جمله خواسته‌های روسای هیئت ورزشی شهرستان سنندج بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول