اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج خبر داد

کرج میزبان مسابقات ورزشی کلانشهرهای کشور

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج از میزبانی دو رشته ورزشی شطرنج بانوان و تنیس روی میز آقایان کلانشهرهای کشور در تیر ماه امسال خبر داد.

کرج میزبان مسابقات ورزشی کلانشهرهای کشور

مهدی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: این رقابت‌ها از 20 تیر ماه امسال به مدت سه روز در استان البرز برگزار می‌شود و شهرداری‌های 9 کلانشهر کشور در آن حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمرینات این دو تیم شهرداری کرج برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها در حال انجام است ادامه داد: اردوی آماده‌سازی این دو تیم با حضور ورزشکاران و مربیان شهرداری کرج در حال انجام است تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم.

محبی به اعزام سایر تیم‌های شهرداری کرج به مسابقات کلانشهرها هم اشاره کرد و گفت: مسابقات بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی شورای ورزشی کلانشهرها در طی ماه‌های آینده برگزار خواهد شد و ما نیز با قدرت در آن شرکت خواهیم کرد.

محبی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری کرج در خرداد ماه امسال هم پرداخت و تأکید کرد: مسابقات والیبال پیشکسوتان کارگری استان البرز در دهه اول خرداد ماه در مجموعه ورزشی کارگران کلاک کرج و با حضور چهار تیم برگزار شد که در نهایت تیم والیبال پیشکسوتان شهرداری کرج با شایستگی کامل به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم‌های سایپا و نفت پارس به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: جشنواره ورزش زورخانه‌ای کشور نیز به میزبانی مشهد مقدس در نیمه دوم خرداد ماه  در سه رده سنی با حضور 17 تیم برگزار شد که در نهایت تیم باستانی شهرداری کرج 11 عنوان دیپلم افتخار و تندیس طلایی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج در پایان با اشاره به حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور متذکر شد: در کنار برنامه‌ریزی جهت ورزش کارکنان و توسعه ورزش شهروندی امسال تیمی را برای حضور در لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور تدارک دیدیم که در مرحله اول مسابقات به نتایج خوبی رسید و امیدوارم در ادامه بتواند مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول