اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تجارت مازندران خبر داد

تعیین مهلت صادرکنندگان برای دریافت جایزه صادراتی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت جوایز صادراتی سال 89 را تا پایان خرداد ماه 91 اعلام کرد.

تعیین مهلت صادرکنندگان برای دریافت جایزه صادراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور بیان داشت: شرایط لازم برای ثبت‌نام، معتبر بودن عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان بوده و همچنین اطلاعات کارت ملی، شناسنامه و کارت بازرگانی نیز باید همخوانی داشته باشد.

وی اعلام کرد: در غیر این صورت متقاضیان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران عنوان کرد: متقاضیان و یا نمایندگان آنها بعد از ثبت‌نام اولیه به همراه کارت بازرگانی و کارت ملی با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تایید اعتبار عضویت توسط کارشناسان، کد کاربری دریافت کرده و سپس با مراجعه به سیستم نسبت به درج اطلاعات پروانه‌های صادراتی اقدام و پس از تکمیل اطلاعات با فشردن دکمه« اتمام کار و ارسال به مرحله بعد» با اخذ کد رهگیری، تقاضا و همچنین چاپ فرم کالاهای متقاضی و امضای آن، طی درخواستی با در دست داشتن اصل پروانه‌های صادراتی به سازمان مراجعه کنند.  

هاشم‌پور تاکید داشت: آن دسته از متقاضیان جوایز صادراتی سال89  استان که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت جوایز صادراتی سال 1389 نشده‌اند خواست تا قبل از پایان وقت اداری31/3/1391 به سامانه یارانش به آدرس Yaranesh.tpo.ir مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران همچنین افزود: آخرین مهلت پذیرش پرونده‌های متقاضیان جوایز صادراتی کالای سال 1389، پایان وقت اداری 31/3/1391 است.

هاشم‌پور گفت: متقاضیان دریافت جوایز صادراتی سال مذکور  فقط تا این تاریخ مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارائه مدارک خود به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پس از پایان مهلت تعیین شده، ثبت‌‌نام برای دریافت جوایز صادراتی کالای سال 1389 از طریق سیستم یارانش امکانپذیر نبوده و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت نیز از پذیرش پرونده‌های متقاضیان بعد از این تاریخ معذور است.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول