اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان:

مدیریت واحد موجب کاهش موازی‌کاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ما با موازی‌کاری در کشور مواجه هستیم که در این زمینه ایجاد مدیریت واحد برای کسب نتیجه مطلوب ضروری است.

مدیریت واحد موجب کاهش موازی‌کاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی چهارشنبه شب در نشست بررسی مسائل فرهنگی روستایی در کرمان اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم گام‌های مناسبی در زمینه توسعه مسائل فرهنگی در روستاها برداشته شده است.

وی از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مراکز رایانه‌ای و دیجیتال و تقویت نمایندگی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق مختلف استان کرمان خبر داد.

سعیدی عنوان کرد: در 30 درصد از بخش‌های استان کرمان، نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است تا عدالت فرهنگی در تمام مناطق برقرار شود.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان کرمان کتابخانه، مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ده‌ها مؤسسه فرهنگی، دینی و قرآنی تاسیس شده است.

سعیدی با بیان اینکه در کشور کمبود منابع نداریم، افزود: ما با موازی‌کاری مواجه هستیم که در این زمینه ایجاد مدیریت واحد برای کسب نتیجه مطلوب ضروری است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول