اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

افزایش 36 درصدی اعتبارات خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از افزایش 36 درصدی اعتبارات شهرستان خلخال در سال ‌جاری از محل تخصیص اعتبارات استانی خبر داد.

افزایش 36 درصدی اعتبارات خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی خلخال اظهار داشت: در توزیع اعتبارات اختصاص یافته به خلخال اولویت‌های مورد نظر توجه جدی به مناطق محروم و روستایی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به سرانجام رساندن طرح‌های مصوب سفر و جلوگیری از هرگونه ریخت و پاش‌های اضافی است.

وی با اعلام اینکه بالغ بر 15 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان به پروژه‌های عمرانی خلخال اختصاص یافته است، تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان رشد نشان می‌دهد.

عبداللهی در ادامه سخنان خود از تخصیص اعتبار ویژه برای راه‌های روستایی و آبرسانی به مناطق محروم خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از الزامات بودجه امسال توجه جدی به راه‌های روستایی و آبرسانی روستایی است که در این زمینه بالغ بر 7 میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان به صورت ویژه به این کار کنار گذاشته شده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: با این اعتبار امیدواریم میانگین آسفالت راه‌های روستایی خلخال افزایش یافته و به رقم قابل قبولی برسد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در کنار این الزام بودجه سال 91 برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود با تأمین اعتبار بیشتر نواقص و کاستی‌ها در این زمینه جبران شود.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال ادامه داد: البته با کسر 7 میلیارد تومان اعتبار ملی استانی شده، سهم این شهرستان از اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تنها 8 میلیارد تومان است.

عبداللهی به جذب عادلانه این اعتبارات متناسب با پروژه‌های تعریف شده و تکمیل آنها اشاره کرد و گفت: امسال امیدواریم جذب اعتبارات به موقع و در فصل کاری اتفاق بیفتد تا در روزهای پایانی جذب اعتبار دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به این‌که 70 درصد اعتبارات عمرانی سال گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جذب شده است، افزود: در مهلت باقی‌مانده تا پایان تیر ماه امیدواریم رقم جذب به 100 درصد برسد.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال همچنین در جریان بازدید از عملیات اجرایی آسفالت قطعه اول راه اصلی خلخال به اردبیل تصریح کرد: این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی بتوانند از مسیر ایمن به راه اردبیل – سرچم و همچنین مرکز استان و کشور دسترسی داشته باشند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی راه اصلی خلخال به اردبیل به عنوان پروژه خلخال – فیروزآباد و راه جایگزین سد گیوی از سال‌های پیش شروع شده و با تزریق اعتبار اندک تاکنون پیشرفت درخوری نداشته است.

وی اضافه کرد: با جذب اعتبارات مناسب در سال‌جاری امیدواریم این پروژه به سرعت تکمیل شده و با توجه به الزام بودجه امسال در تکمیل پروژه‌های راهسازی امیدواریم منابع مورد نیاز به تکمیل و آماده بهره‌برداری شدن این مسیر جذب شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول