اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 1.5 برابری اعتبارات ابلاغی محیط زیست آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: میزان اعتبارات ابلاغی این سازمان بیش از 1.5 برابر افزایش یافته است.

افزایش 1.5 برابری اعتبارات ابلاغی محیط زیست آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن عباس‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال 91 با عنوان مدیریت بر مبنای استان در تمام بخش‌های اداره کل حفاظت محیط زیست اعم از نیروی انسانی یا مناطق نامگذاری شده است.

وی به عملکردهای سال 90 اشاره کرد و افزود: رویکرد اساسی سال 90 براساس تخصصی‌تر کردن بخش‌های متفاوت این سازمان و منسجم‌تر کردن بخش‌های آن صورت گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در راستای تخصصی کردن بخش‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست استان 403 اداره در شهرهای اشنویه، پیرانشهر و ارومیه دایر شد؛ در گذشته در حفاظت از محیط زیست استان مخصوصا در مرکز با مشکل مواجه بودیم.

عباس‌نژاد با بیان اینکه اشنویه و پیرانشهر فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند، گفت: در شهرستان ارومیه نیز با تحویل ساختمان موزه شروع به فعالیت می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال گذشته نیروی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست توسعه یافت، ادامه داد: نبود کارشناس تخصصی در شهرستان‌های استان تا سال 90 یکی از ضعف‌های عمده سازمان حفاظت محیط زیست محسوب می‌شد اما در سال 90 با بهره‌گیری از  کارشناسان محیط زیست انسانی، منابع طبیعی و کارشناس متخصص پالایش، کمبود سازمان به طور کلی برطرف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه اعتبارات عمرانی و بحرانی در 2 بخش استانی و ابلاغی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات استانی با تملک اداری در سال گذشته 47 درصد رشد داشته و میزان اعتبارات ابلاغی بیش از یک ‌و نیم برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سایر اعتبارات تخصیص یافته به این سازمان در زمینه خشکسالی، حفاظت از تالاب‌ها و رودخانه‌ها مصرف می‌شود.

عباس‌نژاد گفت: در حوزه معاونت محیط انسانی در تخصصی کردن بخش‌های مختلف اداره فعالیت خوبی انجام شده است و کارشناسان مسئول هوا، ارزیابی زیست محیطی و خاک محیطی به این بخش‌ها اضافه‌ شدند و در سال جاری در بخش‌های آب، خاک و هوا کارشناسانی به سازمان حفاظت محیط زیست استان با هدف تخصصی‌تر کردن سازمان وارد می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول