اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

جمهوری اسلامی ایران مترقی‌ترین نظام مردم‌سالار دینی در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط همه ایرانیان، گفت: جمهوری اسلامی ایران مترقی‌ترین نظام مردم‌سالار دینی در جهان است.

جمهوری اسلامی ایران مترقی‌ترین نظام مردم‌سالار دینی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: با گذشت بیش از 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی شاهد تحولات و پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی در کشور بوده‌ایم که هم‌اکنون نیز این حرکت تعالی‌بخش ادامه دارد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس اسلامی و رهنمون‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری ایران اسلامی جزو مقتدرترین کشورهای دنیا به شمار آمده و به جرأت می‌توان گفت که نظام جمهوری اسلامی ایران مترقی‌ترین نظام مردم‌سالار دینی در جهان است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از قوانین متقن و مبتنی بر آموزه‌های مترقی دین مبین اسلام و با ارائه الگوهای برتر در راستای عدالت‌محوری و حمایت از محرومان و مستضعفان و مقابله با زورگویان و مستکبران گام برداشته و روز به روز قله‌های عزت و افتخار را طی می‌کند.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و مسلمان ایران باید قدر این امنیت و عزت را بدانند و با تمام توان در راستای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی افزود: حفظ دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده جامعه از مهم‌ترین وظایف ایرانیان به شمار آمده و باید همگان در این خصوص احساس مسئولیت کنند زیرا در این برهه زمانی دشمنان نظام با تمام توان خویش برای خدشه‌دار کردن اتحاد و همبستگی ایرانیان و تضعیف هویت و ارزش‌های دینی جوانان ایرانی تلاش می‌کنند.

ماموستا مجتهدی بر ترویج هر چه بیشتر آموزه‌های دینی و مبانی اعتقادی در بین جوانان جامعه تأکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی امر در این خصوص شد.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: هرگونه کم‌کاری در خصوص نشر ارزش‌های دینی در جامعه موجب صدمات جبران ناپذیری خواهد شد و جوانان را در معرض انواع تهدیدها و ناهنجاری‌ها قرار خواهد داد لذا بر همگان واجب است در این خصوص تمام توان خویش را به کار گیرند.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول