اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

خرمشهر نماد مقاومت در نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر نماد مقاومت و ایثار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خرمشهر نماد مقاومت در نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌شمالی، سیدکریم سجادی در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: حماسه سوم خرداد یک تذکر الهی و یک حماسه ملی است.

وی افزود: تجلیل از رزمندگان عزیز دوران دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و بزرگداشت سوم خرداد را از سوی مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی استان خواستار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی تأکید کرد: باید یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را به جوانان، نوجوانان و مخصوصاً دانشجویان منتقل کنیم.

وی از عملیات بیت‌المقدس به عنوان یکی از عملیات‌های موفق در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: عنایات حق تعالی برای رزمندگان و مردم شریف ما در آن عملیات اتفاق افتاد که امام راحل و عظیم‌الشأن فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سجادی یادآور شد: مردم خرمشهر با تمام توان خود و با دست خالی به دستور امام راحل (ره) لبیک گفتند و به کمک رزمندگان سلحشور آمدند و با دفاع همه جانبه خود دشمن تا دندان مسلح را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیرون راندند و خرمشهر عزیز را باز پس گرفتند.

وی اظهار داشت: باز پس گیری خرمشهر برای دشمنان ما هم خیلی مهم بود اما غیرت مردم ولایتمدار ما اجازه نداد خرمشهر در دست مزدوران بماند و با 30 روز دفاع مقدس موفق به باز پس گیری خرمشهر شدند.

به گزارش فارس، در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرائی خراسان‌شمالی برگزار شد، 40 برنامه فرهنگی هنری با موضوع سوم خرداد به تصویب رسید و برای هر برنامه مسئولی انتخاب شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول