اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‏فقیه در همدان:

جمهوری اسلامی ایران جزو امن‏‏ترین کشورهای دنیا است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران تبدیل به جزیره امنیت و ثبات شده است.

جمهوری اسلامی ایران جزو امن‏‏ترین کشورهای دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‏‏الله غیاث‏‏الدین طه‏‏محمدی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک به تمام کسانی که در این نهاد مقدس فداکاری می‏‏کنند و با تبعیت از مقام عظمای ولایت حافظ دین، شرف و استقلال کشور هستند، اظهار داشت: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای همیشه سلحشور، متدین و پایدار است و زمینه‌ساز ظهور منجی آخرالزمان نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امید به ظهور و گسترش عدل و داد در سراسر عالم را برای همگان زنده کرده است، افزود: طبق روایات و سخنان اهل‏‏بیت (ع) از ایران اسلامی افرادی قد علم کرده و تمهیدات ظهور منجی آخرالزمان را فراهم می‏‏کنند.

نماینده ولی‏‏فقیه در همدان ابراز کرد: منتظر بودن برای ظهور علاوه بر اینکه از بهترین عبادت‏‏ها محسوب می‏‏شود نقش تعیین‌کننده‏‏ای نیز در پیروزی علیه جبهه باطل و کفر دارد.

وی تأکید کرد: سال گذشته در همدان 16 شهید به واسطه تحمیل ناامنی‏‏های دشمنان بر کشور تقدیم انقلاب شد اما به همت نیروهای مسلح در حال حاضر کشور تبدیل به جزیره امنیت و ثبات شده است.

طه‌محمدی گفت: امروز در برخی از کشورهای منطقه نظیر سوریه، افغانستان، پاکستان، بحرین و اردن امنیت وجود ندارد لذا آرامش و امنیت از ارزشمندترین نعمت‏‏های الهی است و باید قدر آن را دانست.

وی بیان کرد: رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و شجاعت نیروهای مسلح در عرصه بین‏‏الملل موجب تثبیت امنیت در کشور و ایجاد فضای آرامش و پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول