اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

دستگاه‌ها بر افزایش کیفیت کالاها نظارت بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: افزایش کیفیت کالا مهم‌ترین راهکار برای جلب اعتماد مردم به کالای داخلی و رونق تولید ملی است و در این راستا باید استاندارد و سایر دستگاه‌های نظارتی این امر را پیگیری کنند.

دستگاه‌ها بر افزایش کیفیت کالاها نظارت بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد تکلوزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» توسط مقام معظم رهبری تمام مردم و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: در حقیقت رونق اقتصادی کشور منوط به تحقق این شعار است تا بتوان به رشد و توسعه دست یافت.

تکلوزاده تصریح کرد: برای ایجاد این رونق باید اعتماد مردم به کالای ایرانی جلب شود تا مصرف‌کننده‌های آن نیز افزایش یابد.

وی کیفیت کالا را مهم‌ترین راهکار برای انجام این کار دانست و بیان داشت: در این راستا باید اداره کل استاندارد و سایر دستگاه‌های نظارتی مرتبط این امر را پیگیری کنند.

تکلوزاده عنوان کرد: در سال جاری به طور ویژه در زمینه حل مشکلات و معضلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا به نحوی برنامه‌ریزی صورت گیرد که طرح‌های تولیدی و اقتصادی ایرانی اجرا شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: از مردم نیز انتظار می‌رود تا با استفاده از کالاهای ایرانی و عدم مصرف کالاهای خارجی، زمینه را برای تحقق شعار سال جاری فراهم کنند.

تکلوزاده بیان کرد: بر همین اساس به نحوی برنامه‌ریزی صورت گرفته است تا از ورود کالاهای خارجی که مشابه آنها در کشور تولید می‌شود، جلوگیری کرد.

وی شهرستان عنبرآباد را از قطب‌های کشاورزی استان کرمان خواند و اذعان کرد: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان طی سه سال گذشته در مدت کوتاهی چند واحد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است.

تکلوزاده خاطرنشان کرد: از جمله افتتاح کارخانه رب‌ گوجه‌فرنگی است که با بهره‌برداری از آن مشکل گوجه‌کاران این شهرستان برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور در شهرستان عنبرآباد در حال احداث است، اظهار داشت: با اجرای این طرح عظیم برای 514 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

تکلوزاده تصریح کرد: با توجه به وجود 27 هزار هکتار مرکبات و نخیلات و 33 هزار هکتار محصولات جالیزی و صیفی در شهرستان عنبرآباد، اجرای چنین طرح‌‌هایی بستر صادرات محصولات کشاورزی را از این شهرستان به کشورهای همسایه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول