اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در محور زفره به سجزی اصفهان

واژگونی مینی‌بوس 24 مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور زفره به سجزی اصفهان، 24 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

واژگونی مینی‌بوس 24 مصدوم برجای گذاشت

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حوالی ظهر امروز در تماسی از سوی پلیس راه اصفهان – کوهپایه با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115) اعلام شد که یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر کوهپایه به ظفرقند واژگون شده و 24 نفر از مسافران آن مصدوم شده‌اند.

وی افزود: براساس این گزارش بلافاصله سه واحد امدادی از پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی، 2 واحد از هلال‌احمر و 2 واحد از درمانگاه‌های سجزی و زفره به صحنه حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: دو نفر از مصدومان توسط کارشناسان اورژانس 115 به صورت سرپایی در محل درمان شدند و تعدادی از آنها نیز ابتدا جهت انجام اقدامات درمانی اولیه به درمانگاه سگزی و سپس به بیمارستان‌های شهر اصفهان اعزام شدند.

وی یادآور شد: تمامی 22 مصدوم این حادثه توسط  آمبولانس‌های حاضر در محل به بیمارستان‌های الزهرا(س) و صدوقی اصفهان منتقل شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: علت این حادثه ترکیدگی لاستیک خودرو گزارش شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول