اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بعثت روز نجات بشر از ظلمت همیشگی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: عید مبعث روز رها شدن بشر از ظلمت و تاریکی جهالت بود که برای همیشه این وعده الهی تحقق یافت.

بعثت روز نجات بشر از ظلمت همیشگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در روز 27 رجب خداوند متعال بزرگترین هدیه و ارزشمند‌ترین شرافت بشریت را در اعتلا و ارزش‌گذاری انسان‌ها عطا کرد به طوری که امروز همه بشریت مدیون رسالت نبی مکرم اسلام و کتاب قرآن هستند.

وی با یادآوری اینکه از ظهور اسلام تاکنون بسیاری از انسان‌ها و دولت‌های خبیث و گمراه سعی کردن بشر را از مسیر واقعی منحرف کرده و به گرداب هلاکت برسانند، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز بشریت به آن دست یافته است کرامت و عزت واقعی است که به یقین می‌توان در این دستیابی اهمیت و جایگاه بعثت نبی مکرم اسلام را مشاهده کرد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در ادامه سخنان خود با اشاره به کشتار بی‌رحمانه شیعیان در کشورهای مختلف به ویژه عراق و سوریه گفت: معلوم نیست که این انسان‌های بی‌گناه به چه دلیل باید کشته شوند در حالی که تمام مجامع جهانی و بین‌المللی در مقابل این کشتارها سکوت مرگباری را اختیار کرده‌اند.

قیاسی بیان داشت: استکبار جهانی با وحشت و روی آوردن به شگرد‌های ضد انسانی و گاه حیوانی در صدد سلاخی شیعیان و مسلمانان است که در این باب اگر وحدت و همدلی امت‌های اسلامی نباشد امریکا از دست زدن به چنین حرکت‌های ضد انسانی ابا ندارد.

وی در ادامه سخنان خود فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس را یادآور شد و افزود: در آبادانی و پیشرفت کشور بیش از هر عنصر دیگر به تعامل و همسویی قوا با جلوگیری از تضعیف و تخریب نیاز داریم که امیدواریم مجلس نهم پایبند توصیه‌ها و فرمایش مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: مجلس نهم باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای درد جامعه و مشکلات حقیقی مردم را درک کند و در چاره‌اندیشی به آنها قوانین خوب را مصوب و بسیاری از مشکلات مردم را با تدوین قوانین خوب و عملیاتی برطرف کند.

قیاسی در پایان خطبه‌های نماز به فصل برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن آنکه از مسئولان متولی خرید گندم انتظار داریم در پرداخت بهای گندم کشاورزان همت کنند از زارعان نیز می‌خواهیم در پرداخت زکات پیشقدم باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول