اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران:

هیچ پیشنهادی از باشگاه گیتی‌پسند ندارم/ تصمیم دارم به خارج از کشور بروم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: از سوی مسئولان تیم فوتسال گیتی‌پسند هیچ پیشنهادی برای ماندن دریافت نکرده‌ام و امکان دارد برای ادامه فوتبالم به خارج از کشور بروم.

هیچ پیشنهادی از باشگاه گیتی‌پسند ندارم/ تصمیم دارم به خارج از کشور بروم

مصطفی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: پس از آنکه فصل بسیار سنگینی را با تیم گیتی‌پسند پشت سر گذاشتم به تیم ملی اضافه شدم و در حال حاضر نیز مشغول انجام تمرینات اختصاصی هستم.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته در یکی از روزنامه‌ها نوشته شده بود من و وحید شمسایی به دلیل پول به باشگاه گیتی‌پسند نیامده‌ایم در صورتی که این حرف به هیچ عنوان صحت ندارد زیرا میان ما و باشگاه هنوز هیچ صحبتی برای ماندن یا رفتن نشده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تنها یکی دو بار به دلیل رفاقتی که با آقای طاهری داشتم صحبت‌هایی میان ما مطرح شده است اما هیچ گونه صحبت مالی میان ما صورت نگرفت و هنوز مذاکرات جدی انجام نشده است.

وی افزود: به هیچ عنوان نه از جانب من و نه از جانب باشگاه صحبت مالی مطرح نشده و این مسائلی که پشت سر ما وجود دارد به هیچ عنوان صحیح نیست.

نظری تصریح کرد: اگر شرایط همدیگر را پذیرفتیم در خدمت تیم گیتی‌پسند می‌مانم و اگر هم نشد هیچ اشکالی ندارد زیرا دو سال بسیار خوب را در این تیم سپری کرده‌ام.

وی یادآور شد: احتمال وقوع هر اتفاقی ممکن است و تا زمانی که به طور جدی با مسئولان باشگاه صحبت نکرده‌ام در مورد ماندنم در تیم گیت‌ پسند هیچ حرفی نمی‌زنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: من پیشنهادهای دیگری هم دارم و هر پیشنهادی برسد در مورد آن فکر می‌کنم.

وی افزود: با آقای ریخته‌گران هم مذاکراتی داشته‌ام و مشکلی نیز برای رفتن تیم فولاد ماهان ندارم و باشگاه گیتی‌پسند هم اگر شرایطش را بگوید دوست دارم در این تیم بمانم.

نظری تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت فوتسال ایران بسیار به هم ریخته است و من تمرینات خود را به طور اختصاصی پی‌گیری می‌کنم تا بتوانم آماده باشم زیرا چند پیشنهاد خوب خارجی نیز از تیم‌های برزیلی و اروپایی دارم و دوست دارم به یکی از این تیم‌ها بروم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول