اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس حجاب و عفاف در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف آبادان از برگزاری نمایشگاه عکس حجاب و عفاف در اداره بهزیستی این منطقه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس حجاب و عفاف در آبادان

زهرا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت برنامه‌های سازمان‌ها و نهادهای اجرایی قرار گیرد و این فرهنگ به خانواده‌ها نیز منتقل شود.

وی ترویج عفاف و حجاب را مستلزم تعریف استانداردهای فرهنگی مناسب دانست و افزود: چنانچه به مسئله عفاف و حجاب آنگونه که در دستورات اسلامی و نزول آیات آمده جامه عمل پوشانده شود می‌توانیم در برابر تهاجم فرهنگی غرب مقاومت کنیم اما در طول تاریخ به دلیل افراط و تفریط‌هایی که در مورد این موضوع شده حجاب دستخوش برخی انحرافات شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌هایی در این زمینه تا اندازه زیادی در راستای انتقال و درونی کردن ارزش‌های حجاب و عفاف مؤثر است، افزود: نگاه به مسئله حجاب باید با دید عاملی مهم و مؤثر در رشد معنوی و اخلاقی جامعه باشد چرا که اگر دیدگاه ما نسبت به این فرهنگ همراه با نگاهی سازنده باشد می‌توان به رشد اخلاقی جامعه امید داشت.

وی خاطر نشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده به تازگی اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع حجاب و عفاف در اداره بهزیستی این منطقه کرده‌ایم‌ که البته همچون همیشه با استقبال بانوان ولایتمدار آبادانی همراه بوده است.

موسوی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 24 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و از ساعت هشت صبح تا دو ظهر پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

وی با تشکر از تعامل مطلوب مؤسسه فرهنگی کاربردی خیبر در برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این مؤسسه با تهیه و آماده‌سازی عکس در زمینه مرتبط حجاب و عفاف در برگزاری این نمایشگاه مشارکت جدی داشته است.

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان در ادامه بیان کرد: نسل جوان و پویای میهن اسلامی، با توطئه‌های ژرف و گسترده دشمنان روبه‌رو هستند و امروز وظیفه ماست که با تهیه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مناسب آنها را آگاه و هوشمند سازیم تا در برابر فرهنگ‌سازی نادرست غرب، فرهنگ ارزشمند اسلامی را کمرنگ نکنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه گوشه‌ای از اهداف و ارزش‌های اسلامی در زمینه حجاب و عفاف را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول