اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

همایش حجاب و عفاف در پلدختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم همایش بزرگ حجاب و عفاف امروز در سالن آمفی‌تئاتر ارشاد پلدختر برگزار شد.

همایش حجاب و عفاف در پلدختر برگزار شد
به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر صبح امروز در همایش حجاب و عفاف در پلدختر گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی گسترش فرهنگ حجاب و عفاف است.
غلامرضا محمودی با بیان این‌ که اگر حجاب ظاهری و پاک‌دامنی با هم همراه شوند، بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد، افزود: حجاب، دژ و قلعه‌ای برای پاسداری از گوهر عفاف است.
مسئول کمیته حجاب و عفاف شهرستان پلدختر با تأکید بر این‌ که حجاب نشانگر و معرف شخصیت، ارزش و منزلت زن و ادای تکلیف و وظیفه‌ای است که دین اسلام آن را واجب و بر انجام آن تأکید کرده است، گفت: امروزه دشمنان نظام با انواع شگردها و حیله‌ها درصدد محو و نابودی حجاب زن ایرانی هستند.
وی تصریح کرد: دشمن برای این کار از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از فناوری‌های جدید که باید در اختیار توسعه و تکامل جوامع بشری قرار گیرد، قصد دارد ارزش‌های معنوی و انسانی را نابود و کم اثر جلوه دهد.
محمودی با بیان این‌ که دشمنان با استفاده از فناوری‌هایی مانند اینترنت و ماهواره می‌خواهند عفاف و حجاب زنان ایرانی را نابود کنند، گفت: مقام معظم رهبری یک دهه پیش با درایت و فراست در مقوله تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و اهداف سوء دشمنان را به درستی در حوزه فرهنگی برای گمراهی و مسخ جامعه ایرانی تبیین کردند.
وی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی گفت: اهمیت حجاب به اهمیت این اصل در فرهنگ دینی برمی‌گردد و حجاب یکی از ضرورت‌های دین به حساب می‌آید که سبب حفظ جامعه به ویژه بانوان از مفاسد اجتماعی و اخلاقی می‌شود.
در ادامه پس از مداحی به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از تعدادی از بانوان فعال در عرصه حجاب و عفاف تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول