اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شیراز صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی تفکر خلاق در حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) کارگاه آموزشی تفکر خلاق در حجاب و عفاف به همت سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی تفکر خلاق در حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این کارگاه یک روزه که تا غروب امروز ادامه دارد، با هدف آشنایی با شیوه‌های نوین نهادینه‌کردن حجاب در مخاطبان و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شده است.

شکرالله دانش معاون پژوهش فرهنگی سازمان تبلیغات فارس با بیان اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: برای برگزاری چنین کارگاه‌هایی ابتدا نیازسنجی صورت گرفت و براساس آن اساتید حوزه و دانشگاه را دعوت کردیم تا مخاطبان ما را که به طور عمده مربیان پرورشی از آموزش و پرورش، مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد و انجمن‌های اسلامی هستند آموزش دهند.

دانش افزود: در این دوره بیش از 100 نفر از مربیان پرورشی و بانوان فعال تأثیرگذار در حوزه دین با هدف تأثیرگذاری حجاب و عفاف در جامعه شرکت می‌کنند.

وی گفت: از اسفند 90 تا کنون در شیراز هفت دوره آموزشی و در شهرستان‌ها بیش از 50 دوره در موضوعات مربوط به حجاب و عفاف برگزار کرده‌ایم.

دانش ادامه داد: در حوزه گفتمان دانشجویی نیز در سال جاری بیش از 100 گفتمان داشته‌ایم که عمده موضوعات آن‌ها پیرامون حجاب و عفاف و روابط بین دختر و پسر بوده است.

معاون پژوهشی فرهنگی سازمان تبلیغات فارس افزود: این گفتمان‌ها با حضور اساتید دانشگاهی به منظور تعامل بیشتر و بهتر دانشجویان به منظور آشنایی با فرهنگ دینی و جهت‌دهی رفتار آنان به سوی رفتار دینی است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول