اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیباج:

باید در عرصه حجاب و عفاف تلاش بیشتری کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیباج گفت: باید در عرصه حجاب و عفاف تلاش بیشتری داشت و تمام توان خود را برای آشنایی جوانان و نوجوانان با این فرائض الهی صرف کرد.

باید در عرصه حجاب و عفاف تلاش بیشتری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی امشب در گردهمایی شماری از جوانان که در دیباج برگزار شد، اظهار داشت: پاکدامنی یکی از صفات پسندیده و خلقیات نیکو و عالی انسانی است.

وی گفت: عفاف یعنی خودداری از حرام و سئوال از مردم و به عبارتی خودداری از انجام محرمات و تقاضا کردن از مردم را عفاف می‏گویند.

امام جمعه دیباج افزود: اسلام که کامل‏ترین دین است و به روح و عمق مسائل می‏نگرد، در این زمینه راه‏هایی را نشان داده که اغلب آنها جنبه پیشگیری دارد.

قدمی گفت: بی‏بند و باری، هیجان‏ها و التهاب‏ها را فزونی می‏بخشد و عفاف و حجاب حریم میان زن و مرد و آزادی معاشرت‏های آنان را کنترل می‏کند.

وی اظهار داشت: شک نیست که هر چیزی که موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت رابطه زوجین شود، برای کانون خانواده مفید است و در ایجاد آن باید کوشش‏های بسیار کرد؛ بنابراین وجود رابطه حسنه بین زوجین موجب استحکام پیوند خانوادگی می‏شود.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سفرهای زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس برای خانواده‏های شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.

مسئول امور شهدا و ایثارگران سپاه شهرستان شاهرود گفت: با توجه به برنامه‏ریزی انجام شده و با همکاری معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در دو مرحله 200 نفر از خانواده‏های شهدا و ایثارگران شاهرود به اردوی زیارتی و سیاحتی چهار روزه مشهد مقدس اعزام می‏شوند.

سیدعلی میرکریمی با اشاره به زمان برگزاری این اردوها گفت: مرحله نخست این اردوها، سوم خرداد و مرحله دوم، 15 خرداد ماه انجام و در هر مرحله 100 نفر اعزام می‏شوند.

وی هدف از برگزاری این اردوها را حفظ انسجام و ایجاد دل‏گرمی در خانواده‏های شهدا عنوان کرد و افزود: این اردوها، هر ساله با همکاری سپاه استان سمنان به صورت متمرکز استانی برگزار می‏شود و خانواده شهدا و ایثارگران زیرپوشش به این اردوها اعزام می‏شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول