اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون سبزه‌‌واران جیرفت خبر داد

برگزاری همایش حجاب و عفاف در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کانون دخترانه سبزه‌واران شهرستان جیرفت گفت: در ایام‌الله دهه فجر همایش «عفاف و حجاب» با حضور دانش‌آموزان در سالن مدرسه نمونه ابرار این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش حجاب و عفاف در دهه فجر
ایران کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مسابقه‌های نقاشی روی پارچه با موضوع «انقلاب»، طناب‌زنی، شعر و قصه، سرود و خوشنویسی با حضور 280 نفر از دانش‌آموزان دختر تمام مقاطع تحصیلی شهرستان جیرفت در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: «مسابقه نقاشی جوانه‌ها» در مقطع ابتدایی 15 بهمن ماه با شرکت پنج دانش‌آموز از هر مدرسه و در مقاطع راهنمایی و متوسطه 18 بهمن ماه با حضور دو دانش‌آموز از تمام مدرسه‌ها برگزار می‌شود.

کمالی تصریح کرد: این کانون در ایام دهه فجر مسابقه‌های «نامه‌ای به رهبر»، «توقعات جوانان از انقلاب» و «راه‌های ترغیب دانش‌آموزان به نماز جماعت» را نیز برگزار می‌کند و مهلت ارسال این آثار تا 23 بهمن ماه است. 

وی با اشاره به برنامه‌های کانون در دهه فجر خاطرنشان کرد: مسابقات حفظ سوره‌های «فجر و یاسین»، حفظ کل قرآن کریم و قرائت قرآن ویژه مقاطع سنی 13 تا 23 سال نیز در این ایام برگزار می‌شود.

کمالی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های کانون دخترانه سبزه‌واران شهرستان جیرفت برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت ویِژه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه 17 بهمن ماه در محل این کانون است.

وی اذعان داشت: در ایام‌الله دهه فجر همچنین همایش «عفاف و حجاب» با حضور دانش‌آموزان در سالن مدرسه نمونه ابرار این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول