اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 1391 محقق می‎شود

افزایش ظرفیت آب گرگان با حفر و تجهیز 5 حلقه چاه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب‎وفاضلاب شهری گرگان گفت: در سال 1391 برای تحقق افزایش ظرفیت تامین آب گرگان حفر و تجهیز پنج حلقه چاه را در دستور کار قرار داده‎ایم.

افزایش ظرفیت آب گرگان با حفر و تجهیز 5 حلقه چاه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا عسگری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گرگان اظهار داشت: برای آبرسانی و فاضلاب شهر گرگان در سال جاری برنامه‎های زیادی را در دستور کار قرار داده‎ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم منطقه در این خصوص باشیم.

وی ادامه تکمیل زون‎های فشار را یکی از اقداماتی دانست که در این خصوص اجرا خواهد شد و افزود: اجرای طرح‎های اصلاح و توسعه شبکه در 10 کیلومتر، احداث مخازن ذخیره آب 14 هزار مترمکعبی و افزایش ظرفیت تامین آب با حفر و تجهیز پنج حلقه چاه و مجموعه آب‎دهی 75 لیتر ثانیه از جمله این اقدامات است.

عسگری تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب گرگان، نشت‎یابی 5 هزار مترمکعب مخرن ذخیره، نشت‎یابی 300 کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و حضور فعال همکاران در عرصه خدمات مطلوب به مشترکان را از جمله مواردی دانست که در سال جاری در دستور کار آب‎وفاضلاب شهری گرگان قرار دارد.

مدیر امور آب‎وفاضلاب شهری گرگان با بیان اینکه محدوده آبی شهر گرگان بسیار کم است اذعان داشت: برای تامین آب مردم این منطقه انتقال آب از منابع دیگر و همچنین ترویج استفاده بهینه از آب مصرفی را باید مورد توجه قرار دهیم.

وی در خصوص پیشنهادات رفع تنش آبی از منطقه شهر گرگان گفت: ما می‎توانیم برای تامین آب شرب گرگان انتقال آب از محدوده شرق گرگان، استفاده از سرشاخه‎های نکارود که از استان خارج می‎شود، تسریع در اجرای طرح احداث سد شصت کلا و تخصیص بخشی از آب سد نرماب برای افق 1410 به آب شرب گرگان را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول