زهرا شادنوش امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه دورههای آموزشی در مرکز آموزش بازرگانی به صورت کارگاهی برگزار میشود بیان کرد: آموزشها بر اساس نیازهای روز جامعه به مخاطبان ارائه میشود.
وی به برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری که به صورت کارگاهی در مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار میشود اشاره و ابراز کرد: دانشجویان، تجار و بازرگانان از جمله شرکتکنندگان در این کارگاه آموزشی هستند.
مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سرفصلهای این دوره آموزشی را شناخت انواع مشتری، وفادار کردن مشتری، راضی کردن مشتری ناراضی و مدیریت شکایت مشتری عنوان کرد.
وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری برای ادامه ارتباطات تجاری بسیار ضروری است تصریح کرد: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها متحول کرده است و سازمانها به مشتریان تنها به عنوان یک مصرفکننده نگاه نمیکنند.
شادنوش به نقش مشتریان در فرآیند تولید کالا و توسعه دانش اشاره کرد و ادامه داد: در زمان کنونی مشتریان سازمانها در تولید کالا و ارائه خدمت، رویههای انجام امور و فرآیندها، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند.
وی اضافه کرد: مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری، خلق و ارائه ارزش به مشتری از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمانها محسوب میشود که در این کارگاه آموزشی مورد توجه قرار میگیرد.
مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری از روز 19 خرداد به مدت 16 ساعت آموزشی آغاز خواهد شد و تدریس این دوره را حسن محمدیمبارز به عهده خواهد داشت.
انتهای پیام/و20/د1000