اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران:

استفاده از پیامک و بلوتوث زمینه‌ساز معضلات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: استفاده از پیامک و بلوتوث زمینه را برای توسعه معضلات اجتماعی فراهم کرده است.

استفاده از پیامک و بلوتوث زمینه‌ساز معضلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا تاجیک‌سعیدی در کارگاه آموزشی یک روزه که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد، گفت: مهمترین عامل مقابله با آسیب‌های اجتماعی، شناخت این آسیب‌ها و راه‌های مقابله با این آسیب‌هاست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از زمانی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدارک جبهه جنگ نرم علیه ایران اسلامی سعی در منحرف کردن جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی کرده‌اند، باید با شناخت و درک بهتری از آسیب‌های اجتماعی به مقابله با این آسیب‌ها رفت.

وی در ادامه اظهار داشت: مدت‌هاست که دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران با انواع ترفندها، پروژه حساسیت‌زدایی نسبت به اعتقادات را در کشورمان اجرا می‌کنند و در این راه از هر وسیله یا هنری که توانستند، بهره گرفته‌اند.

سعیدی افزود: جدیدترین و خطرناک‌ترین و شاید کامل‌ترین روش این تهاجم با ورود تلفن‌های همراه رخ داده و متأسفانه خانواده‌ها نیز با خرید تلفن‌های همراه به این امر دامن زده‌اند.

تاجیک‌سعیدی عنوان کرد: متاسفانه استفاده از پیام کوتاه و بلوتوث زمینه را برای توسعه معضلات اجتماعی فراهم کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، همچنین با اشاره به مضرات مصرف مواد‌مخدر صنعتی در جامعه گفت: مصرف مواد‌مخدر و اعتیاد به آن، جزو خطرناک‌ترین مسائل جوامع امروزی است که جامعه انسانی کشور ما را نیز به‌طور جدی مورد تهدید قرار داده است.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت جوان، میزان آسیب‌پذیری جامعه را به لحاظ ورود مواد‌مخدر صنعتی مضاعف کرده، زیرا جوانان امروزی به انگیزه کنجکاوی و همگرایی با روند تحولات اجتماعی، هویت‌یابی و یا رهایی از فشارهای اجتماعی و فرار از مشکلات و مسئولیت‌ها به سوی مصرف انواع مواد‌مخدر به‌ویژه مواد‌مخدر صنعتی پناه می‌برند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار امیدواری کرد که در سایه آموزش و بالا رفتن آگاهی مردم به‌خصوص کارکنان دولت، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول