اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

برخی جوانان، حاضر به رویارویی با واقعیت‌ها نیستند/ اشتغال فقط پشت میزنشینی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از این طرز تفکر که اشتغال فقط پشت میزنشینی است، گفت: برخی جوانان، حاضر به رویارویی با واقعیت‌ها و سازگاری با شرایط جدید برای ایجاد فرصت‌های شغلی در جامعه نیستند.

برخی جوانان، حاضر به رویارویی با واقعیت‌ها نیستند/ اشتغال فقط پشت میزنشینی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از  بناب، احمد علیرضابیگی صبح امروز در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: ایران در آستانه تحول بزرگ اقتصادی و توسعه جهشی در این حوزه قرار گرفته است و نباید مطالبات غیرمتعارف به‌ویژه در زمینه اشتغال مانع این توسعه شود.

وی با انتقاد از این طرز تفکر که اشتغال فقط پشت میزنشینی است، تصریح کرد: تداوم این تفکر هرگز راه به جایی نخواهد برد؛ از این‌رو چنین نگرشی باید اصلاح شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با همه این اوصاف، برخی جوانان، حاضر به رویارویی با واقعیت‌ها و سازگاری با شرایط جدید ایجاد فرصت‌های شغلی در جامعه نیستند و می‌خواهند همچنان سربار خانواده باشند.

وی افزود: سهم خانواده‌های شهدا در تغییر الگوی نگرش نسبت به اشتغالزایی در جامعه تعیین‌کننده است زیرا آنان نقطه امید ملت ایران هستند و نوع حرکت آنها الگویی برای سایرین است.

بیگی، همچنین با اشاره به اولویت موضوعات اقتصادی طی سال‌های گذشته و تاثیر آن بر نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، افزود: دولت هم به تناسب این جهت‌گیری، موضوعات اقتصادی مانند هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، اجرای گام نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها را موفقیت‌آمیز ارزیابی و بر آمادگی دولت در اجرای مرحله جدید این قانون تاکید کرد.

بیگی اضافه کرد: اقتصاد موجود زنده‌ای است که بلاتکلیف ماندن آن هرگز به صلاح نیست و از این رو باید اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به سرعت تعقیب و محقق شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس نهم اشاره کرد و گفت: لازم است تعامل و همکاری با دولت از سوی مجلس تقویت شود تا توسعه کشورمان با شتاب بیشتری محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ناکامی استکبار جهانی در ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و افزود: ایران، هم‌اکنون نه تنها ساقط نشده بلکه به یک قدرت راهبردی و استراتژیک منطقه‌ای تبدیل شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 نیز اشاره و اظهار کرد: نظام سلطه و در راس آن، آمریکا هرگز از مواضع کینه‌توزانه خود کوتاه نخواهد آمد و ایران نیز معتقد است که در این مذاکرات معجزه‌ای رخ نخواهد داد.

شهرستان بناب با جمعیتی بالغ بر 125 هزار نفر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول