اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس کرج:

فعالیت‌های فرهنگی در فردیس گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس کرج از توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه خبر داد.

فعالیت‌های فرهنگی در فردیس گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام علی فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جمعیت فردیس و به ویژه جمعیت جوان این منطقه برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: لزوم اجرای طرح‌های نوین به منظور جذب بیشتر جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و همچنین استفاده از خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌های تابستانی امسال بیش از گذشته مدنظر قرار گرفته است.

این مسئول با مهم ارزیابی کردن توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجمات دشمنان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که جوانان بیشتر جذب فعالیت‌های فرهنگی شده و با این اقدام دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

فلاح خاطرنشان کرد: دشمنان برای این که به اهداف خود نزدیک شوند جوانان کشور را مورد هدف قرار داده‌اند لذا با راه‌اندازی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: مسئولان فرهنگی باید فرهنگ دینی و اسلامی را بیش از گذشته در بین جوانان و نوجوانان ترویج دهند و این اقدام تنها با برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی امکانپذیر خواهد بود.

این مسئول در ادامه سخنان خود به آغاز فعالیت طرح‌های تابستانی اشاره و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن، خیاطی، بافندگی، قالی‌بافی، نقاشی، خطاطی، بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام تابستان در فردیس است.

وی افزود: این کلاس‌ها در فرهنگسرای ولایت فردیس برگزار می‌شود.

به گفته فلاح با توجه به این که ماه مبارک رمضان را نیز در پیش داریم برنامه‌هایی به مناسبت این ماه نیز در نظر گرفته‌ایم تا نوجوانان و جوانان    روزه‌دار در این مراسم حضور پیدا کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی سامانه نشاط با همکاری تربیت بدنی خبر داد و گفت: این سامانه با همکاری اداره تربیت بدنی راه‌اندازی شده است.

فلاح در پایان به برگزاری جشن‌های شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج)، اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی، شبی با قرآن، مسابقات فوتسال کانون‌های مساجد و برگزاری مراسم شب‌های احیا و قدر و اجرای نمایش در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های ستاد اوقات فراغت فردیس کرج است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول